Tillbaka i normala rutiner igen

Idag har jag lyckats med att ta mig till gymmet igen efter en månads uppehåll, hua, och det gick bra. Jag stod över en kvart på motionsapparaten och sedan körde Emma och jag diverse olika maskiner för armar och bålen. Det var kul:) Jag tror att jag ska försöka åka och träna även på fredag innan jag ska jobba för att komma igång på riktigt. Två ggr i veckan känns som ett bra mål.

Sedan var vi på onsdagsträning oxå och jag tränade nästan en timmer var med båda hundarna. Det är en bra rutin att komma dit 1,5 timme innan den riktiga träningen börjar för att gå en halvtimmes promenad och sedan träna en timme med Stella innan jag tar med Gizze på onsdagsträningen med störning. Allt gick jättebra förutom den andra platsliggningen för Gizze på en annan hund flög på honom när jag skulle gå därifrån. Jag var så upprörd att jag skakade!! om folk inte har koll på sina hundar ska de inte ha dem lösa än mindre lämna dem lösa!! Jag hoppas verkligen att Gizze inte tog åt sig och blev rädd för att ligga plats ensam nu med andra hundar, usch vad en sådan dålig platsliggning kan förstöra för framtiden!!

Menmen, jag ska försöka glömma bort att det hände och träna som vanligt för om jag beter mig som vanligt kommer nog Gizze oxå tycka att allt är som vanligt.

Usch, usch, en gång är väl ingen gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0