Utnyttjande av fin dag

Idag har vi varit på hundbadet i Fjällnora. Det är en strand för hundar och deras ägare, vilket är otroligt tacksam när man blir bortkörd från vanliga badstränder. Med oss hade vi en kompis ifrån skolan och hennes hund och dagen blev mycket uppskattad=) Mycket badande och imorgon ska jag ta med mig kameran för att dokumetera hur en hund kan bli hälften så stor bara på några minuter. Jag har också fått lite färg idag (egentligen en underdrift) och mer kommer det att bli imorgon då vi har bestämt oss för att åka lite tidigare. Senare på eftermiddagen imorgon ska jag åka och träffa min nya chef och prata om semesterschemat, vilket jag inte riktigt har bestämt mig för än. Först hade jag tänkt att bara jobba varannan helg som jag gör på terminerna och sedan vara ledig i det fina vädret men nu har jag fått väldigt många fler tider än så. Dels tänker jag på hundarna när jag jobbar kvällstid och på min pojkvän som ska slippa sitta fast med hundarna hemma alltför länge. Hmm...svårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0