Summering av helgen

Nu är denna lång helg snart över. Jag har jobbat sammanlagt 30 timmar under tre dagar (fredag 5h, lördag 13h och söndag 12h pust) och så han jag med att tävla i fredags men det gick inte särskilt bra. Dels var det tokigt varmt i fredags och dels var Gizze på ett ruskigt bushumör så vi fick inte ihop till det tredje och sista första priset, men det är bara att gå vidare. Nästa tävling blir förhoppningsvis på Olandstraktens BK 27 juni så nu har jag börjat träna inför tvåan med honom istället. Målet är fortfarande LPI och det tror jag att vi kommer att klara i sommar, han kan ju alla moment det gäller bara att hålla Gizze koncentrerad hela programmet.

Nu är jag helt slut. Ska gå en lång promenad med hundarna innan jag går och lägger mig för att få en ordentlig sovmorgon imorgon. Och om vädret är med oss imorgon bär det av till hundbadet igen för att låta hundarna släppa loss:) Troligtvis kommer även en klasskompis med sin hund så det kan bli riktigt trevligt.

Fick även reda på i helgen att min lillebror ska flytta hemifrån, tiden går så fort, så fort. Det är först när man ser tillbaka som man inser hur mycket man egentligen har varit med om. Lycka till J!

God natt

Kommentarer
Postat av: Sara och Dagmar

Hej! Kul att du hittat min blogg! (Gissar att det är faster Karin som skvallrat?) Hur går det med lilla Stella? Jag träffade henne när hon var runt åtta veckor gammal, och hon var otroligt söt! Har försökt hitta bilder på din blogg, men det var dåligt med det måste jag säga.. :)

Nu ska jag och Dagmar länka till din blogg.

Ha det bra!

2008-06-09 @ 13:53:22
URL: http://minhunddagmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0