Bad i Fjällnora igen:)

Idag har vi passat på att uttnyttja det fina vädret både hundarna och jag:) Jag tror att hundarna badade tio ggr eller så och allting känns så toppenbra nu med det fina vädret. Det är skönt att jobba kvällstid och kunna vara ledig dagtid med hundarna och vara garanterat ledig när det kommer fint väder.

Igår på kliniken lyckades jag ta mitt första blodprov och det känns som att jag går framåt i utvecklingen igen skönt. Nu är det bara två dagar kvar innan veterinären tar semester och på måndag, sista dagen, kommer det in två hanhundar som ska kastreras och jag ska få hjälpa till!! vet inte hur mycket ännu men det visar sig:)

Grattis även till Stellas pappa Dodo som blev norsk utställningschampion i helgen, numera alltså SUCH NUCH Noble Art Do's And Dont's:)

Dags att åka och jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0