Så var även denna vecka slut, bara två veckor kvar innan skolan börjar...

Jag tänkte börja med att skicka ett grattis till min mamma och Entre's Iza som idag blev vann högre klass spår på Knivsta BK och blev uppflyttade till Elit-klass!! Stort grattis!!! De förtjänade verkligen den upplyttningen och nu planeras det för fullt igen för valpar i början av 2009. Med den inspirationen i ryggen var Gizze, Stella och jag ute och tränade i en timme idag och det gick riktigt bra. Gizze börjar fatta att det är rutan han ska springa till och inte bara nosa hipp som happ efter godis. Ställandet vid inkallning börjar också fungera med det är absolut inte klart än. Och Stellas kontakt är verkligen förstaklassig, hennes linförighet börjar arta sig nu och eftersom att det är flera andra moment som bygger på kontakt vid sidan börjar träningen arta sig:)

Annars har veckan varit lugn. Jag har jobbat fem dagar och jag trivs verkligen på jobbet, inget att klaga på. Däremot var det roligt i fredags då jag och pojkvännen plus några kompisar var ute på en klubb här i Uppsala och jag fick sjunga kareoke:) Ruskigt kul! Sen mår man som man förtjänar resten av helgen men det var det värt!

Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hejsan, kul att vi tränade lite samtidigt idag. Dina e ju för duktiga! Trojja tkte de var jätteskojj o få springa med dina små, det måste vi göra om^^ Skulle vara kul o börja träna lydnad tillsammans så man kanske bli startklar i klass 1:D



Ha det



//Matilda med hundar

2008-09-02 @ 22:22:29
URL: http://www.dreamteams.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0