Nyutdragna tänder

Nu har alla Stellas mjölktänder åkt åt skogen och det var verkligen på tiden. Veterinären var inte särskilt positiv till att hennes tänder skulle rätta till sig men jag håller hoppet uppe. Jag kan verkligen rekomendera Hellströms veterinärpraktik i Uppsala. Mycket trevlig personal, bra service, billiga och de hade rabatt för veterinärstudenter=)
Dessutom sa veterinär att de ställde upp som C15 praktikplats vilket käns jättekul. Jag tror nog att jag ska gå kursen nu när jag har en praktikplats.

När Stella låg hemma och vilade upp sig var Gizze och jag och tränade på klubben. Det gick väldigt bra nu när vi tränar med leksak. Ställandet fungerar varje gång men det ska ju fungera på tävling också och det är det som är det svåra. Vi tränade tandvisning med ett barn och det gick jättebra. Jag ser verkligen fram emot nästa veckas onsdagsträning.

Sikta högt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0