Amöbaspex igår och viltspårskurs imorgon

Igår kom jag hem sent. Dels för att jag hade suttir kvar i skolan och pluggat husdjursgenetik med några kompisar och dels var det amöbaspex. Amöbor är det studenter som ännu inte hunnit få sitt klassnamn nämligen första årskursen. Igår var det deras uppgift att gestalta sitt första år på stutis i bild, film , färg, teater u name it! Det var väldigt underhållande och man känner igen sig i så många situationer trots att vi inte var där:) Alla härliga lärare, fester och middagar. Men jag är ändå tacksam över att jag passerat det stadiet och tillhör en unik årskurs - C O R V E T S !!!!!

Imorgon ska jag och Gizze iväg på viltspårskurs och det ska bli jättekul. Jag lovar att uppdatera imorgon om hur det gick. Dessutom ska jag hem till en kompis och grilla imorgon och efter det blir det inflyttningsfest hos en av sambons kompisar. Mycket att göra men kul blir det!

Hey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0