Nystart av bloggen!!


Nu är det dags att ta sig i kragen och rycka upp bloggen igen. Det har hänt mkt senaste året och det som har påverkat mest är Stellas skada. Hon drabbdes av diskbråck i våras och det genomsyrade våran vardag hela våren och början av sommaren vilket resulterade i att hundträningen helt åsidosattes. Nu är hon mycket bättre och kan gå lös igen men det har varit mycket jobb med rehabilitering. Skänker även en tanke till Texas med matte som oxå har en arbetskrävande rehabilitering framför sig.  Även jägarexamens uppskjutning prioriterades bort, men teorin är klar så det är bara att ta sig tid till skjutningen så ska nog examen vara i hamn.

Till hösten kommer jag även att börja fyran på veterinärprogrammet vilket betyder att mitt sociala liv drastiskt kommer att inskränkas men jag är tokigt taggad ändå. Efter en sommar som sköterska på Väsby veterinärmottagning kommer det förhoppningsvis att gå lite smidigare med alla nya inlärningsmoment.

Nu ska jag ut och ta tag i lydnaden igen med min bångstyriga ulltussar som för övrigt är helt urfällda och ser i mina ögon nakna ut:P

peace and löv

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha jag visste inte att du bloggade, va kul!!! Kram på dig

2009-08-10 @ 12:30:17
URL: http://mynameisjosefin.blogg.se/
Postat av: Stefan Lundal

Stella och Gizmo, vilka sötisar! Vad skönt att höra att Stella är bättre.

2009-08-10 @ 12:58:56
URL: http://www.slundal.se
Postat av: Jaana Persson

Hej! Lycka till med hundträningen. Nu vet jag en som blir glad när du börjat blogga igen, Orsos matte Pia. Kram mamma!

2009-08-10 @ 16:28:48
Postat av: Catrine

Hei,

Kjekt å se innom bloggen din igjen:) Håper Stella blir helt frisk igjen:)

2009-08-10 @ 17:19:22
URL: http://www.minipommen.com
Postat av: Emma, Gimli & Midas

Hej

Vad roligt att du hittat till oss. Har kollat runt lite på din blogg och hittat massor av kul bl a film från lydnad. Roligt att se en duktig pom på lydnadsplanen. Jag och Gimli har fortfarande lång väg kvar innan vi vågar oss ut på planen men förhoppningsvis ska det bli av nån gång.



Hälsningar Emma och pomkillarna

2009-08-10 @ 19:27:23
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=luling
Postat av: Sara och Dagmar

Härligt att du är tillbaka!!

Och tack för dina fina ord!

Karin berättade om stackars Stella. Fy vad tråkigt. Fick ni nånsin veta vad det berodde på? Kommer hon bli helt återställd och kunna få valpar? (Är lite nyfiken, för i så fall kommer jag förmodligen ta en av valpisarna på foder. Kul va?!)



Lycka till med träningen nu! Vi får peppa varandra här på bloggarna!

2009-08-10 @ 20:31:16
URL: http://minhunddagmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0