Jägarexamen anno 2008-2009

Mitt i stunadande tentaplugg fick jag ett glädjande mejl om att jag kom med på kursen Jägarexamen:) Hur kul som helst! Just nu känner jag att jag förmodligen inte kommer att jaga inom en snar framtid men jag ser kursen som en extra och nyttig erfarenhet. Samtidigt som jag inte hade haft möjligheten att välja om jag inte valt att gå kursen. Tanken är att det ska bli lättare att förstå dem som jagar och se skillnad i prduktion av viltkött till skillnad från slaktuppfödning av djur.

Nähä...dags att fortsätt tentaplugget!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej!

Upptäckte att du tänker ta jägarexamen! Jättekul!

Jag gjorde det för ca 10 år sedan men så många jakter blev det inte men jag lärde mig desto mer om djur och natur ...och min skotträdsla försvann.

Skjuta duva och på den rörliga älgatrappen är jätteroligt. Lycka till!

Karin B. Zallie hälsar att matte försökt få henne att spåra...men, men!

2008-10-27 @ 22:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0