Premiär!

Nu har jag äntligen satt mig ner för att skapa en blogg=) Den ska handla om mina vetererinärstudier och självklart om mina älskade hundar Gizmo och Stella. Senare presentation kommer om dem båda. Hemma hos mig finns även två katter (Kingen och Tiger) och en pojkvän som numera även är min sambo(gulp, när blev jag mogen för det beslutet!? ).

Ikväll är det styrelsemöte med Uppsala Hundungdom där jag sitter i styrelsen så jag bör nog ge hundarna mat nu och hitta på något att äta själv innan vi åker. Mötet börjar klockan åtta men jag ska träna lite lydnad med Gizze innan. Vi ska debutera i lydnadsklass I på lördag och behöver träna maximalt innan dess=)

Ses senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0