Auskultation på Skansen i höst!

För tre veckor sedan skickade jag ett brev till Skansens veterinär och frågade om det fanns möjlighet att auskultera där. Auskultera gör man för att få en inblick i den kliniska vardagen, man går tillsammans med en legitimerad veterinär och följer ett visst antal fall. Under ettan skulle vi göra tre auskultationer och i tvåan och trean tillsammas ska man göra tre stycken. Jag fick inspiration av en klasskamrat som ska auskultera på Eskilstuna Zoo och jag satsade på Skansen. Äntligen så ringde Skansens veterinär till mig och svarade att det gick bra!:) Det ska bli så kul. Hon tyckte att det var mycket att göra just nu och att jag skulle höra av mig till hösten och boka en dag. Vilken möjlighet säger jag bara!:)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0