Fortsatt träning

Igår var vi på sista onsdagsträningen för månaden, och det gick jättebra. Läggandet fungerar igen och vi får hoppas på att det klickar på lördag. Vi hade även styrelsemöte igår och fikat jag bakade var uppskattat:)

Idag har jag varit hemma hos föräldrarna och vänt för att byta vinterdäck på bilen och tittat på 6,5 v gamla schäfervalpar. Mycket söta, kolla in dem på http://www.kennelanjolis.se
Vinterdäcken håller bara en säsong till så det blir till att spara pengar och köpa nya. Även vintedäcken har gjort sitt det kommer nog att kosta en slant men det får det vara värt att ha tillgång till bil när man vill åka och träna och tävla hund.

På måndag är det statistik- och epidemiologitenta och jag måste nog fortsätta plugga nu. Jag ska jobba imorgon 8-16 så det gäller att vara effektiv när man välk har tid över.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0