Äntligen helg

Skönt att det äntligen har blivit helg, denna vecka har ju iofs bara varit fyra dagar skola och innan dess var det påsklov, men lite ledigt har aldrig skadat;P Gizze var med i skolan idah och det fungerade jättebra, jag fick höra att han inte hade sagt ett ljud när flera hundar hade kommit dit och varit tyst hela tiden, min söta lilla kille=)

Denna helg är jämn vilket betyder att jag inte jobbar och söndag är helt ledig. Imorgon är det som sagt lydnadsdebut för Gizze men jag har börjat bli ordentligt orolig nu, alla moment förutom tandvisning sitter perfekt. I lydnadsbestämmelserna står det att det är upp till domaren om hunden ska visas på ett bord eller inte och jag hoppas verkligen att Gizze får chansen att visa sig på ett bord istället för på marken. Om man tänker sig världen ur ett perspektiv från en 24 cm hög hund kan man tänka sig att människor som vill böja sig över en är läskigt och det tycker Gizze. Men håll tummarna för oss är ni snälla!

Jag var även och hämtade mina patologitentor idag och fick verifierat att jag klarade mig, yippie!! Det är alltid lika skönt att veta att man slipper skriva omtentor. Nästa tenta är 21/4 och det är väl egentligen dags att börja tentaplugga igen, det får bli på söndag.

Njut av helgen, det gör jag!

Kommentarer
Postat av: Sofie Zanders

Vad roligt att läsa om en person som arbetar med sin pom, och tävlar dessutom!
Önskar ert stort lycka till med debuten, och hoppas att vi ses i ringen i framtiden.

MVH Sofie

2008-04-05 @ 01:39:11
URL: http://www.solidheartpomeranians.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0